torstai 13. heinäkuuta 2017

Eka postaus!

Moi! Mun nimi on Katja-Loviisa Kotzetova tutummin Kate. Harrastan ratsastusta ja omistan oman ponin nimeltä Stonewalls Cherry Bee. Kilpailen esteratsastuksessa 80-90cm luokkia. Ajattelin luoda heppa aiheisen blogin ja nyt se tapahtui :D Mun ja Cherryn touhuja voi seurata instagramissa @team.kotzetova. Kirjoitan tänne kaikkea heppa elämään liittyen, mmm kisoista, kuulumisia ja heppa arjesta. Valmentajina mulla toimii Suski Suomela ja Veronica Lehto. Kilpailen- ja valmentaudun aktiivisesti. Tästä tais tulla aika lyhyt postaus xD Toivottavasti viihdyt blogissani <3 mukavia luku hetkiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Stonewalls Cherry Bee

Kisavalmisteluja

Aattelin nyt tehdä tälläsen postauksen siitä mitä kaikkea mun kisavalmisteluihin kuuluu, joten alotetaan--------> Yleensä ekaksi mä pes...