lauantai 14. lokakuuta 2017

Kisavalmisteluja

Aattelin nyt tehdä tälläsen postauksen siitä mitä kaikkea mun kisavalmisteluihin kuuluu, joten alotetaan-------->

Yleensä ekaksi mä pesen ponin, jonka jälkeen kuivaan sen ja loimitan, niin että poni pysyisi yön aikana puhtaana. Tokaks mä pesen aina varusteet (satula, suitset, rintaremmi, suojat yms) yleensä aina suojat ja satula huopa pestään jo valmiiks kotona. Käyn läpi satulan tietty ekaks satulasaippualla, jonka jälkeen balsamoin tietyt kohdat. Suitsissa sama homma, mukaan lukien myös rintaremmi. Kolmanneks putsaan mun saappaat. Neljänneks alan pakkaamaan kamoja (kypärä, suojat, kisatakki, fleece loimi tarvittaessa, korvahuppu, kilpailu numero, harjat yms. Tässä oli nyt jotain tällästä perus hommaa mitä teen ennen kisoja :D

Tänään (15.10) pesen ponin, kun se klipataan nakuks. Siit alkaa sit se meijä viralline "loimitus systeemi" ponilla on toki ollu jo enne klippaamista useampi viikko loimi päällä, mut nyt pitää olla tosi tarkka siitä et on "oikein" loimitettu. Me nähään ens postauksessa ja toivottavasti tykkäsitte💗

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Stonewalls Cherry Bee

Kisavalmisteluja

Aattelin nyt tehdä tälläsen postauksen siitä mitä kaikkea mun kisavalmisteluihin kuuluu, joten alotetaan--------> Yleensä ekaksi mä pes...