perjantai 6. lokakuuta 2017

Kohti Helsinki International Horse Show'ta 2017!

Heippa! Oon unohtanu tĂ€nne kirjotella😅. Mut ajattelin tĂ€s nyt blogin puolellekki kirjotella vĂ€hĂ€n tulevasta, otsikko kertoo jo aika paljon. Oltiin ponin kanssa YpĂ€jĂ€n super viikonlopulla amateur tour karsinnoissa. Lauantaina oli tyyliarvostelu joka ei oo meijĂ€n vahvuuksia ponin kanssa. Tai sanotaanko ettĂ€ itse oon se joka on se ongelma tyyliarvostelussa. Poni on aina hieno mut kuski mokaa yllĂ€ribyllĂ€ri xD 
Sunnuntai pĂ€ivĂ€ oli mun mielest suorituksena ja ratana parempi lukuun ottamatta mun pientĂ€ ajatus mokaa, kun laskin 8b sarjan osan pÀÀssĂ€ni jotenki 9 esteeks??? En oikee vielĂ€kÀÀ tiiĂ€ mikĂ€ ihme tapahtu et ajatus meni iha nollaan. Mut onneks muistin mis 9 este oli ja selvittii ilman hylĂ€ttyĂ€ maaliin saakka 5 virhe pisteellĂ€ toki. Yks ajasta ja 4 voltista. Fiilis oli jo vĂ€hĂ€n hiipunut, mutta kuinka ollakkaan jollain ihmeen kaupalla pÀÀsinkin Helsinki International Horse Show'hun🎉🎉!! Oltiin jo ehditty lĂ€hteĂ€ himeĂ€n fiiliksien kera pois paikan pÀÀltĂ€ koti matkalle, kunnes ihan huvin vuoksi katottii et ketkĂ€ kaikki pÀÀsi amateur tourille Horse Show'hun ja siellĂ€ luki mun nimi, meijĂ€n piti ottaa ihan auto tien varteen hetkeks seis ja uudellee kattoo ja lukee et se oon varmasti mun nimi :D mun nimihĂ€n se tottakai oli ja yhessĂ€ sadasosa sekunilla oli niin mahtava fiilis eikĂ€ oikee mitenkÀÀ tajunnu et sinne oli pÀÀssyt. VielĂ€ki on sellane et oks tÀÀ oikeesti totta. Mutta totta se vaan on💗! En vois olla mun rakkaalle ponille kiitollisempi sekĂ€ tietenkin kiitĂ€n suuresti mun mahtavaa valmentajaa ja iso tukiverkostoa ettĂ€ ootte saaneet tsempattua mut tĂ€nne saakka<3 
Uskokaa oikeesti jokanen siel ruudun takana omiin tavotteisiin/unelmiin vaik se kuulostaiski mahottomalta. Kaikki toteutuu kun on sen aika❤ 


Onko teistĂ€ ketkĂ€ kaikki tulossa katsomaan amateur tour finaaleja? MeidĂ€t voi nĂ€hdĂ€ amateur tour 80cm luokassa kilpailemassa. Jos mut nĂ€kee ja haluu tulla puhumaan tulkaa ihmeessĂ€! Ja kuviakin saa ottaa😘 

TÀÀ postaus oli tÀssÀ, ens postauksen teen varmaankin ens viikolla. Varmaankin kisavaömistelu postauksen. SiitÀ sitten lisÀÀ myöhemmin. Kiitos kun luit ja me nÀhdÀÀn ens postauksessa!

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti

Stonewalls Cherry Bee

Kisavalmisteluja

Aattelin nyt tehdÀ tÀllÀsen postauksen siitÀ mitÀ kaikkea mun kisavalmisteluihin kuuluu, joten alotetaan--------> YleensÀ ekaksi mÀ pes...