perjantai 4. elokuuta 2017

Mini Q&A

Tänään vastailen teijän kysymyksiin, mun heppa elämään liittyen :D
Joten alotetaan!:3

1. Kuinka vanha Cherry on?
Vastaus: Cherry on 8 vuotias.

2. Pahin tippuminen Cherryltä?
Vastaus: En oo ikin tippunu silti nii ei oo xD

3. Oks mul koskaan tunnetta että halusin olla hevoseton?
Vastaus: Ei oikeestaa😄, sillä oman ponin tai hevosen kanssa pääsee kehittymään aika paljon nopeammim kuin vaikkapa ratsastuskoulun hevosella tai ponilla.

4. Onko Cherryllä huonoja tapoja?
Vastaus: Ei ollenkaan! Ja tää on aika hyvä ettei oo 😂

5. Onko mulla jotain tavotetta Cherryn kaa?
Vastaus: Ehdottomasti kyllä! Tavoitteena ois Helsinki International Horse Show 2017, amateur tour 80cm🙈💗

6. Pahin tippuminen?
Vastaus: Sankku shetlanninponilta pienenä (joka on edelleen meidän omistuksessa), laukattiin täysiä laitumella kunnes poni liukastui ja  minä pikku talitiaisena lensin maahan ponin oikealta puolelta ponin vasemmalle puolelle mutaan. 😹

7. Mikä ridaamisessa on kivointa?
Vastaus: Varmastikkin se että pääsee tekemään työtä yli 500kg painavan eläimen kanssa, joka ei edes puhu samaa kieltä kanssasi😁

8. Kuin monissa kisoissa oon käyny Cherryn kaa?
Vastaus: Jos laskin oikein niin yli 13 toista eri kisoissa :3


Kiitos aivan äyttömän paljon että jaksoitte nähdä vaivaa lähettää mulle teijä kivoi kysymyksiä! Oli ilo vastata niihin 😊. Tämä postaus alkaa olla nyt tässä, mut kiitos viel JOKAIKISELLE <3 Me nähdään ens postauksessa moro

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Stonewalls Cherry Bee

Kisavalmisteluja

Aattelin nyt tehdä tälläsen postauksen siitä mitä kaikkea mun kisavalmisteluihin kuuluu, joten alotetaan--------> Yleensä ekaksi mä pes...